Vše o nákupu

Pokyny pro nákup

  • Pro výběr zboží můžete volit ze dvou možností – vybrat zboží v katalogu (v hlavním menu po levé straně si vyberte požadovanou kategorii a pokračujte příp. výběrem podkategorie), nebo hledáním (ikona lupy na horní zelené liště).
  • Pokud jste se rozhodli vybrané zboží zakoupit, klikněte na tlačítko "Přidat do košíku".Pokud máte zájem o více kusů požadovaného zboží, zadejte do volného pole (před tlačítkem košíku) požadovaný počet.
  • V případě, že kliknete na „Košík“ ( nachází se na horní liště ), zjistíte aktuální stav zboží, které jste si vybrali pro koupi. V Košíku můžete u vybraného zboží měnit stavy či zboží úplně smazat.
  • Před potvrzením objednávky budete nejdříve vybídnuti k přihlášení, nebo registraci do systému. Můžete však v nákupu pokračovat i bez registrace. Po nastavení fakturační a dodací adresy budete přesměrováni na výběr metody dopravy a platby. Po dokončení objednávky Vám přijde potvrzující email.
  • Jestliže jste se rozhodli přihlásit pod ( předem zaregistrovaným ) jménem a heslem, máte možnost sledovat stav objednávky. Tuto funkci najdete v menu Můj účet -> Historie objednávek. Změna stavu objednávky, jako je odeslání, upřesnění, nebo expedice, Vám vždy bude zaslána na Váš e-mail, který jste uvedli při nákupu.

Doprava a platba

Doprava zboží je zajištěna kurýrní službou GSL. O stavu zásilky budete informováni emailem. Zásilku je možné sledovat prostřednictvím služby Track&Trace.
Doprava platí pro celou Českou republiku a Slovensko.

Ceník dopravy:

  • Zdarma v ČR - v případě, že hodnota Vaší objednávky přesahuje 3000,- Kč
  • Doprava ČR - poštovné + balné 100,- Kč - při platbě předem
  • Doprava ČR - poštovné + balné 140,- Kč - při platbě na dobírku
  • Doprava Slovensko - poštovné + balné 200,- Kč - při platbě předem
  • Doprava Slovensko - poštovné + balné 240,- Kč - při platbě na dobírku

Nevyzvednuté zboží

Za uhrazené zboží pro osobní odběr, které zákazník nevyzvedne do deseti pracovních dnů od uhrazení objednávky, bude kupujícímu naúčtováno skladné.


Storno objednávky

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Podrobné informace naleznete v obchodních podmínkách All4GOLF. Zboží zasílejte na adresu Showroomu:

All4Golf
Československého exilu 1888/4,
143 00 Praha 4.

Reklamační podmínky

Vyřizování každé reklamace je pro zákazníka často poměrně nepříjemná záležitost. Snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme, společně s našimi dodavateli našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc!

Reklamační formulář ke stažení zde

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky ke stažení zde

Rychlý kontakt

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do.